Ο Υπουργός δεσμεύτηκε, το έργο εντάσσεται στον εθνικό σχεδιασμό μεταφορών και χαρακτηρίζεται εθνικής σημασίας για να επιταχυνθούν οι απαλλοτριώσεις
Την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής απάντησε σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας Λάκη Βασιλειάδη με θέμα «Ολοκλήρωση έργου εθνικού οδικού άξονα ΕΟ2».
Αφορμή για την επίκαιρη ερώτηση του κ. Βασιλειάδη στάθηκε η έντονη ανησυχία στον κόσμο της Πέλλας για καθυστέρηση του έργου το οποίο, σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις της προηγούμενης Κυβέρνησης, είναι κατά το ήμισυ μελετητικά ώριμο, έτοιμο για προκήρυξη όταν ολοκληρωθούν οι απαλλοτριώσεις, και η χρηματοδότησή του θα πραγματοποιηθεί από τα αδιάθετα, τα οποία θα προκύψουν από την αναθεώρηση του ΕΣΠΑ της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου 2013-2020.
Ο Υπουργός μίλησε για μεγάλη παραπληροφόρηση αναφορικά με τα έργα του Εθνικού Οδικού Άξονα ΕΟ2. Τόνισε πως όποιες μελέτες υπάρχουν για τα τμήματα «Παράκαμψη Γιαννιτσών» και «Παράκαμψη Χαλκηδόνας» είναι του 2011, εκτός πραγματικότητας και ξεπερασμένες. Κι αυτό διότι δεν υπάρχει μελέτη κόστους-οφέλους και κυκλοφοριακή μελέτη για κανένα τμήμα του έργου, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να χρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως είπε, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει αυστηροποιήσει τις προδιαγραφές που θέτει, αναφερόμενος χαρακτηριστικά στην JASPERS, το μέσο Κοινής Βοήθειας για τη Στήριξης Σχεδίων στις Ευρωπαϊκές Περιφέρειες.Την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής απάντησε σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας Λάκη Βασιλειάδη με θέμα «Ολοκλήρωση έργου εθνικού οδικού άξονα ΕΟ2».
Αφορμή για την επίκαιρη ερώτηση του κ. Βασιλειάδη στάθηκε η έντονη ανησυχία στον κόσμο της Πέλλας για καθυστέρηση του έργου το οποίο, σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις της προηγούμενης Κυβέρνησης, είναι κατά το ήμισυ μελετητικά ώριμο, έτοιμο για προκήρυξη όταν ολοκληρωθούν οι απαλλοτριώσεις, και η χρηματοδότησή του θα πραγματοποιηθεί από τα αδιάθετα, τα οποία θα προκύψουν από την αναθεώρηση του ΕΣΠΑ της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου 2013-2020.
Ο Βουλευτής εξέφρασε στη δευτερολογία του την έντονη δυσαρέσκειά του για την υφιστάμενη κατάσταση, κρατώντας την ειλικρίνεια των προθέσεων του Υπουργού και τονίζοντας ξανά τη σημασία του έργου για την ασφαλή και γρήγορη διακίνηση ανθρώπων & προϊόντων και τον αναπτυξιακό χαρακτήρα του. Αναφερόμενος στο τμήμα Μαυροβούνι-Έδεσσα ζήτησε να γίνουν άμεσα όλες οι ενέργειες για την ολοκλήρωση της μελέτης για την οποία υπάρχουν δεσμευμένα 500.000 € από το 2014, ενώ ζήτησε να υπάρξει μέριμνα και για το τελευταίο κομμάτι, το Έδεσσα-Ανάβαση Άγρα.
Ο κ. Καραμανλής, κλείνοντας την παρέμβασή του, έκρινε απαραίτητη την επικαιροποίηση και τη συμπλήρωση των μελετών ώστε να μπορέσουν να ενταχθούν σε ένα κυκλοφοριακό μοντέλο. Τέλος, συμφώνησε με το Βουλευτή να ενταχθεί το έργο συνολικά στον εθνικό σχεδιασμό μεταφορών, στον οποίο δεν ήταν μέχρι σήμερα, ώστε να βρει πιο εύκολα χρηματοδότηση. Το έργο χαρακτηρίζεται πλέον εθνικής σημασίας και οι απαλλοτριώσεις θα επιταχυνθούν αφού θα ενταχθούν στη διαδικασία του άρθρου 7Α του κώδικα απαλλοτριώσεων.
Με εντιμότητα και ειλικρίνεια όπως αξίζει στους πολίτες της Πέλλας.
10 Σχόλια
Σέ πόσα χρόνια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ξευτίλα των βουλευτών του Νομού απο το 1996 μέχρι και σήμερα. Ούτε Εγνατία ούτε ΕΟ2.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΤΕ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΠΕΛΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ: ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΑΥΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΥΣΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ.......ΓΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΙΛΑΜΕ
αυτη η κυβερνηση με αφελεις δικαιολογιες και ανοητα προσχηματα απευθυνεται σε ηλιθιους πολιτες. Διοτι απλα ολο το ζορι της ειναι να κουκουλωσει τα σκανδαλα που βαρυνουν το παρελθον των συνεργατων της, π.χ, Siemens , Novartis. Energa-Power k.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαρασμανη φατον στα μούτρα σου,και οι νυν και οι πρώην συνεργάτες σου οι οποίοι γίνανε κολαουζο του, δύο φορές τον βγάλανε περιφερειακό σύμβουλο,τον γύριζαν παντού και βουλευτης ετσι βγήκε.Για ρώτα τον Σταμκο, τον Τζαμτζη γιατί και αυτούς τους πουλησε.Εσενα σε πυροβολεί κάθε μέρα,Είδες τι σου λέει παραπληροφορουσες τον κόσμο και αυτός σαν Πόντιος Πιλάτος πούλησε τον δρόμο και έχει το θράσος να λέει δεν θα σταματήσει να αγωνίζεται για αυτό.Λες και μεις είμαστε βλακες μετα από αυτό τέλειωσε ο δρομος, έβαλε την ταφόπλακα.Ποιος αυτός ως αντιδήμαρχος και περιφερειακός σύμβουλος ηταν άφωνος και άπραγος
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε εντιμότητα και ειλικρίνεια θα τα πούμε στις εκλογές.
Καλά εσύ πριν από λίγο καιρό δεν μας ενημερωνες απο το υπουργείο ότι δύο παρακάμψεις παρουσιάζουν πλήρη ωριμότητα απλά θέλουν επικαιροποίηση και θα χαρακτηριστούν εθνικης σημασίας και τώρα με απύθμενο θράσος δέχεσαι να γίνει μετά από χρόνια δρομάκι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αλλα που έγραφες ότι ο δρόμος Σκύδρα Νάουσα Βέροια ολοκληρώθηκαν οι μελέτες και ψάχνει το υπουργείο χρημματοδοτησεις τι έγινε και αυτό στις καλένδες. Τσιμουδιά ε!! Ωστόσο θα μας ενημερώνεις με εντιμότητα και ειλικρίνεια.
Αισχος, δεν περίμενα τέτοια απο σένα και είσαι κρίμα τόσο νέος.
Πολυ γρήγορα θα εξαφανιστείς. Κρίμα .
Το ίδιο λέει, επικαιροποιήσεις χρειάζονται! Ο υπουργός απάντησε στη Βουλή γιαυτο το σοβαρό θέμα! Τόσα χρόνια οι υπόλοιποι τι κάνανε; Επιτέλους κάποιος ασχολείται και μας ενημερώνει!
ΑπάντησηΔιαγραφήολα τα σχόλια τα γράφει ο ίδιος, ποιος τον βάζει; Χαχαχαχχα έτσι θα αγχώνεστε
ΑπάντησηΔιαγραφήMpravo laki synexise Etsy exoun skasei, synexise etsi, vazoun valtous gia na krypsoun tin diaxroniki gkrinia tous
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε αχάριστοι. Πρώτη φορά εκλέγεται ένας νεος βουλευτής που πραγματικά οργώνει ολη την Πελλα οταν δεν εχει κοινοβουλευτικο έργο. Πρώτη φορά εκλέγεται ενας βουλευτής που ενημερώνει συνεχώς για το τι συμβαίνει στην Αθηνα για τον Νόμο μας. Πρώτη φορά, σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, έχει τόσες πολλές επαφές με υπουργούς και παράγοντες για την Πελλα και έχετε παράπονα; Ελεος!
ΑπάντησηΔιαγραφή