Συνεχίζονται οι έλεγχοι σε όλη τη χώρα από τις Υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας για την εφαρμογή των μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού. Την Τετάρτη 18 Αυγούστου σε ελέγχους στην Κεντρική Μακεδονία (πλην Θεσ/νίκης) βεβαιώθηκαν οι παρακάτω παραβάσεις :
  • σύλληψη και 2.000 ευρώ πρόστιμο σε ίντερνετ – καφέ στην Πιερία, με επιβολή 7ήμερης αναστολής λειτουργίας, για εξυπηρέτηση δύο πελατών χωρίς πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης,
  • 2.000 ευρώ πρόστιμο σε καφέ σε χωριό του Δήμου Πέλλας (Άγιος Λουκάς), με επιβολή 7ήμερης αναστολής λειτουργίας, για εξυπηρέτηση πελάτη χωρίς πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης και 300 ευρώ πρόστιμο στον πελάτη,
  • 5.000 ευρώ πρόστιμο σε άτομο για μη τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων κατά την είσοδό του στη χώρα,
  • 8 παραβάσεις των 300 ευρώ, για μη χρήση μάσκας από εργαζόμενους καταστημάτων,
  • 300 ευρώ πρόστιμο σε καταστήματα για μη ανάρτηση του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού πελατών.