Σε σημερινή (03 Ιανουαρίου 2023) επικοινωνία του Βουλευτή Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας κ. Διονύση Σταμενίτη με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γεωργαντά συζητήθηκε το θέμα της ενίσχυσης των μηλοπαραγωγών της Πέλλας, λόγω της μείωσης του εισοδήματος που υπέστησαν οι παραγωγοί εξαιτίας των δύσκολων συνθηκών της αγοράς.
Ο Βουλευτής τόνισε στον Υπουργό ότι η διαδικασία τεκμηρίωσης από τη ΔΑΟΚ σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας ολοκληρώθηκε. Από την πλευρά του ο Υπουργός τόνισε ότι ακολούθως θα πραγματοποιηθεί η επεξεργασία των στοιχείων και το Υπουργείο θα προχωρήσει στην καταβολή των ενισχύσεων. Επισημάνθηκε ότι θα ακολουθηθεί ίδια διαδικασία και για τα αχλάδια.
Τα στρέμματα καλλιέργειας μήλων που θα τύχουν ενίσχυσης για το Νομό Πέλλας ανέρχονται σε 9.240.
Φωτο αρχείου
3 Σχόλια
δωστε τπτ στα επιτραπέζια ροδακινα νεκταρινια γιατι ψηφους δεν εχει
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταμενιτη σκ@τ@ τα εχετε κανει. Μας κανατε αγροτες δυο ταχυτητων. Αλλοι παιρνουν ενισχυση λογω ουκρανικης κρισης αλλοι οχι. Αλλοι παιρνουν αποζημιωση αλλοι οχι, πχ μηλοπαραγωγοι. Να σας δουμε και στις ενισχυσεις deminimus (υψος ενισχυσης κατα στρεμμα και ποικιλιες). Μετα μην βγειτε για σταυρο, θα σας φτυνουν......
ΑπάντησηΔιαγραφήdwste sta rodakina alliws pate spiti
ΑπάντησηΔιαγραφή