Από το Τμήμα Ασφάλειας Έδεσσας σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος άνδρα, καθώς όπως προέκυψε από την έρευνα, χθες (22 Ιουνίου 2023) το πρωί στο Νησί του Δήμου Έδεσσας, προσποιούμενος τον υπάλληλο της ΔΕΗ, μπήκε σε οικία με το πρόσχημα της ηλεκτρολογικής βλάβης και αφαίρεσε κοσμήματα συνολικής αξίας 2.600 ευρώ.

0 Σχόλια