Ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας Λάκης Βασιλειάδης, με αφορμή την ανακοίνωση της νέα Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας ευχήθηκε καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο της εφαρμογής του μεταρρυθμιστικού προγράμματος της παράταξης.
Χαρακτήρισε επίσης σημαντικό ότι ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τιμά την Πέλλα, συμπεριλαμβάνοντας στο νέο σχήμα τον Βουλευτή Πέλλας Διονύση Σταμενίτη, στη θέση του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, στον οποίο και ευχήθηκε καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.
4 Σχόλια
Να παρηγορήσεις τον Αντωνάκη και να του πεις να πάει με το Γιαννάκη. Φτάνουν οι μαγκιές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΣΚΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΗΛΙΑ ΣΑΣ......ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΥΡΓΟ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΣ .....
Το ήθος και η δουλειά του Διονύση επιβραβεύτηκαν !! Μην βγάζετε χολή..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΚΑΜΑΡΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΝΑΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΜΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ.